Saturday 29 November 2014

Entertainment door ballonnenclown op kinderfeesten in Nederland


Zoals een professionele goochelaar, heb ik al heel wat feesten binnen Nederland , België en Duitsland verzorgt. Ik heb al meer dan 15 jaar ervaring als kindergoochelaar en doormiddel van verschillende shows bij familiefeesten, verenigingen, scholen, en bedrijven mijn  ervaring getoond en mensen geëntertaind.  Zoals je ziet richt ik mij voornamelijk op de kinderen. Maar ook de ouderen krijgen hun volledige aandacht.  Toch heb ik altijd al een klik met kinderen gehad. Dat is dan ook de reden dat ik kindergoochelaar ben geworden. Kinderen zijn altijd enthousiast en bereid om mij te assisteren.  Ik denk dat ik diep in mijn  hart altijd een kind ben gebleven. En entertainen goochelen en ballonen maken is voor mij een soort van spelen en ontdekken. Uit eigen ervaring heb ik gemerkt dat de mensen altijd erg enthousiast zijn over mijn balloncreaties die ik op  evenementen en kinderfeesten als ballonnenclown uitdeel.  
Ballonnen modeleren is voor mij een van de leuke bezigheden die bij mijn werk als kinderentertainer horen. Toch zijn er altijd mensen die bang voor ballonnen zijn. vooral wanneer een ballon zonder waarschuwing in mijn handen uit elkaar knalt. Maar ik kan je verzekeren dat de meeste kinderen en hun ouders het geweldig vinden om een ballonkunstenaar bezig te zien en daarnaast een zelf gemaakte ballon te krijgen. Zo kan je van een enkele ballon bijna alles maken. Dit alleen is al magie op zichzelf.  
Ballonnen modeleren en de verschillende keuzes
Het leuke aan ballon modelleren is dat het helpt je creativiteit te vergroten- iets wat bij kinderen niet ontbreekt. Met ballonnen kan je oneindig veel voorwerpen maken. mijn doel is om alles te maken wat de kinderen vragen in 90% van de gevallen kan ik hier ook  aan voldoen.  Zo blijft het voor mij ook een uitdaging om iedere keer een ballon te maken dat op het aangevraagde voorwerp of dier lijkt. Maar natuurlijk is het  ook mogelijk om populaire modellen te maken.   


Dier
Veel gevraagde ballonen zijn  dieren zoals de hond en de poes. Deze hebben nu eenmaal een  wereld beroemde reputatie onder de vele andere balloncreaties gemaakt. Ze zijn makkelijk te leren en bijna iedere entertainer maakt ze.

http://www.blown-twisted.nl/ballonnen-kunst/


Allen bied ik  veel meer mogelijkheden, enkele hiervan zijn de  Papegaai, tortelduifjes, giraffe, muis, olifant, varken, leeuw, schildpad, dinosaurus, vis  en nog veel meer.

Hoed
Wat is en feest zonder een feesthoed? Deze hoeden zijn erg grappig, feestelijk en kleurrijk. Het is zelfs mogelijk om hoeden te maken, die bij het feest thema passen. Hoeden zijn leuk en voor iedereen geschikt. Ik heb er al heel wat volwassenen mee in het zonnetje gezet. 

http://www.blown-twisted.nl/portfolios/

Bloem
De bloem is erg populair en wordt dan ook veel gevraagd. het zijn de ouders de jongens en meisjes die graag een bloem van een ballon mee naar huis willen nemen.  Je kan eventueel meerder bloemen in vaas doen of ik maak een vaas van een bloem en stop daar verschillenden bloemen  in . Dit is een prachtig ballonnen boeket dat zo net zolang als verse bloemen mee gaat.

http://www.blown-twisted.nl/ballonnen-kunst/


Armband
Een armband van een ballon is een prachtige versiering die vooral door de meisjes wordt aangevraagd. Het kan een lieveheersbeestje of een klein muisje op je arm worden. ook de volwassenen komen vaak om een ballonnen armband vragen. Vooral wanneer ze iemand met zo'n armband rond hebben zien lopen. Ook zeer geschikt bij kinderfeestjes. 
Speelgoed voor jongens
 Jongens mogen graag met zwaarden en pistolen spelen. Speelgoed van plastic is niet altijd even veilig. wanneer ze te hard slaan doen ze zich zeer of ze bezeren zich aan scherpe kantjes enz. Een zwaard van een ballon is volkomen veilig. Je kan er natuurlijk niet al te hard mee gaan slaan want dan knapt ie. Dit begrijpt elk kind en zullen daardoor voorzichtiger met hun ballonnen zwaard en / of pistool omgaan.  Zo kunnen ze veilig binnen in huis riddertje en / of soldaatje gaan spelen.

http://www.blown-twisted.nl/kinderfeestjes/


Ballon modelleren is een actieve bezigheid die zowel de kinderen als de ouderen aantrekt. Wanneer er een ballonnenclown in de buurt is dan moet iedereen dit zien. Het ziet er kunstig uit wanneer de creaties uit één of meerdere ballonnen worden gemaakt. Ook de verschillende kleuren zorgen dat het een vrolijk geheel wordt. Ballonnen horen gewoon bij een feest. En wil je het feest helemaal compleet maken dan is het inhuren van een ervaren ballonnenkunstenaar echt een aanrader.

No comments:

Post a Comment